småpanik

I förr går fick jag och T ett litet spel på varandra ang lägenheten. Vi har bott här i ett halvår och det ser ut som vi nyss flyttade in. Vi har inte kunnat enas om en enda möbel, tavla eller möblering. Igår tog vi därför tag i att flytta om möblerna i alla hörn och kanter, tills vi faktiskt hittade en variant som kändes behaglig. Nu kan vi börja dekorera väggarna lite mer, när vi vet vart saker och ting ska stå. Bilder kommer för den nyfikna snart...

Panik har jag också över vikten. Gick upp alltför många kilon under sommaren (Sofi; tror att allt är Mc Kennas fel! Eller kanske min tolkning av hans teorier...). Har nu gått tillbaka till mitt gamla liv, dvs. försöka träna 6 dgr/vecka, äta så nyttigt jag bara kan och promenera så ofta det går. Nu har jag kört stenhårt i 3 veckor utan ett enda grams resultat. Och nej - det kan inte bero på muskler. Jag var mer vältränad för 4 kilo sedan än nu.

Men förutom dessa bagateller (som de faktiskt är!) är allt super bra. Det är behagligt lite i skolan (har sluppit en del, då jag kunde tillgodoräkna mig från grundkursen), och som jag nämnt innan; bra klass, hade min första lediga helg på evigheter förra helgen, och hade en helt ledig dag idag. Sedan har man ju bara roliga saker att se fram emot: London med tjejerna, en intressant kurs (som dock kommer bli mkt hård) börjar snart och två sittningar.

På fredag kommer även Malin (som lämna oss för Sthlm) till Göteborg, ser fram emot detta besök!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väntar på bilderna, nyfiken till tusen! Eftersom tiden typ står still här har jag tänkt ut typ tusen olika möbleringar ;) puss

2009-09-23 @ 20:10:49
URL: http://sofiaborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0