Julhelg..

Då har julen varit. Kändes inte så jätte mycket som jul, men det var väl mysigt!
Har jobbat för de mesta, förutom på jul och juldan... och mina tankar far bara omkring mellan skola? jobb i gbg? lägenhet? Fjällen? När? pengar? nyår?

De mesta blir nog bra. Tror jag.

Känner mig trött. Ska på Bio. Var på bio igår också, såg Förtrollad med tjejerna då, den var söt :) Ikväll blir det Arn med familjen.

Usch så trött jag är... måste nog dricka lite kaffe.

Ska ta tag i det igen,

Har så många gånger klagat över alla som inte uppdaterar sin blogg. Nu är ju jag där också? Dags att ta tag i det.

Idag fick jag veta att jag kom in på Offentlig förvaltning i Göteborg. Jag tror jag är glad för det :-) Blir nog bra! Det andra steget är bara att hitta lägenhet. Hur nu fan det ska gå till?!

RSS 2.0