Jag hatar, av hela mitt hjärta, tidiga mornar.

Okej om man har sovit på natten och går upp skapligt (runt 9) för att ta en morgonpromenad i fint väder.

Men att tvingas upp till ett tråkigt jobb klockan 7 på morgonen, då man i snitt sover 3-4 timmar per natt, det är det värsta jag vet. Jag hatar det så otroligt mycket, och kaffet hjälper inte...

Grått.

Har inte sovit en blund inatt. Hatar dessa sömnproblem. Varför kan man inte som alla andra människor somna på nätterna?


Igår kväll träffade man som tur var tjejerna. Lite lättad blev man över att man inte var ensam om att vara deprimerad. Anna och Sofia kände likadant. Och utan anledning är man det också...?


Eller beror det på vädret...? På att man inte får lön förrän 25 juni så man inte kan tröst-shoppa? På att man inte längre är ledig och lever i paradiset...? På att man för en gångs skull inte vet hur hösten ser ut och man inte har något mål...?

Okej, nu är jag inte lika sorglig som jag låter. Det var väl mest lördag-söndag som jag kände såhär :) Imorn när man sovit ordentligt, tränat lite och ätit som vanligt (slutat med detta hemska GI....) så mår jag nog bättre! Dessutom ska jag fundera mer på vad man ska bli... så man har något att längta efter :) Står inte ut med vardagen om jag inte har något att längta efter!




Redan arbetsskadad.

Jag ringer till H&M och ska fråga om jag kan lämna tillbaka jackan i en butik istället för att skicka tillbaka den, jag säger:

- Kan jag inte lämna tillbaka jackan i en Telia Butik istället...?


Deprimerad

Jag känner som Rebecca gjorde igår. Jag är deprimerad!

- Det är grått väder, kallt och blåsigt. Har glömt bort om det är vår eller höst?
- Jag är 20 år. Det är inget kul att vara 20 år. 19 är bra mycket bättre, systemet har väl aldirg varit ett problem. Sedan jag kom hem har jag betalat massa pengar för vårdcentral-besök och pencillin, förut var sånt gratis :( I Australien är alltid sånt gratis.
- Om man är ledig och de är grått väder, kan man ju i alla fall unna sig att gå på stan. Om man inte har skoskav!! Jag har så ont att jag inte ens kan gå barfota. För nöja mig med att webshopa...

Usch. För ett ögonblick vill jag vara på Langkawi... eller Byron Bay.. eller varför inte på Withsunday kryssning? Jag skulle t o m kunna tänka mig att campa på Fraser Island igen.

RSS 2.0