Topshop vip

Ikväll befann jag mig på Topshops VIP-kväll med Sussanne. Skulle bli kul! Dock var vi inte ensamma, utan fick trängas med en miljon tjejer. I väntan på mindre folk minglades det med cider och choklad, och tillslut kunde man faktiskt ta ett varv kring butiken. 20% off och en exklusiv goodybag vid köp gjorde ju att man bara måste handla något. Men, hör och häpna, efter en timmes tid tog vi båda det otroligt mogna och vuxna beslutet att inte handla bara för handlandets skull!

Istället gick vi till Indiska som tydligen också hade kvällsöppet och 20 %, köpte istället en "klädhängare".

Har man blivit vuxen.....?

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vad duktig du är, jag en sucker för goodiebags, hade nog inte kunnat motstå frestelsen tror jag haha :)

2009-10-02 @ 12:53:14
URL: http://itchyfeetbysofi.blogspot.com
Postat av: Anna

I know, ångrar idag att jag inte köpte ngt :P fick aldrig veta vad den exklusiva goodybagen innehöll....!

2009-10-02 @ 18:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0