Förskoleobservationer

Idag besökte jag en förskola, för att göra "observationer" på barn. Imorgon ska jag dit igen. Idag satt jag mest och lekte med dem, och imorn ska själva observationerna göras. Men hur ska jag kunna hålla mig ifrån dessa söta varelser?

Jag är lite halvt nervös när jag är med dem, för jag vet inte hur jag ska prata med en 1,5 åring eller en 5 åring, men jag försöker.. och jag dör... så söta de är. Man får ett stort leende så fort man kommer in, tills man går, för de är så fantastiskt söta! En liten flicka i samma ålder som brorsdottern (1,5 år) klängde på mig under hela besöket, och även om inte jag vet hur jag ska vara så vet tydligen dom det. Jag börjar förstå de där som stjäl barn, hade jag haft möjlighet hade jag tagit med henne hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0