Vad tror ni?

AAAAHH!
Det är så mycket jag vill göra! Hur ska man hinna allt i ett enda liv?! Särskilt när man vill göra allt nu.

Och när jag kommer på något, kommer jag på allt. Jag läser ju för tillfället exakt det jag vill göra, Psykologprogrammet i fem år. Jag vill läsa en termin utomlands, vilket jag börjar förstå är en omöjlighet. Jag vill jobba överallt, på en gång, förutom extrajobbet jag faktiskt besitter, vill jag jobba på ett kollo i sommar. Min kusin tipsade mig och det låter helt perfekt!! Jag bara måste ha det jobbet, samtidigt som jag vill jobba på Järntorgets narkotika mottagning, bara för att jag har en role-model där. Men det räcker inte, jag har kommit på att jag vill lära mig franska. Läste ju det i grundskolan, men då vår lärare dog (och vi aldrig fick en ny) kan jag bara säga "Je suis Anna, J'ai treize ans". Jag har därför gjort en försen anmälan till franska i vår. Jag hinner nog studera båda! =) Sedan, när jag läst klart grundkursen - vill jag åka till Paris! Kanske i sommar? Åh, hur ska jag hinna. Sen måste jag ju till New York, den lusten växer för varje dag, särskilt när jag just kollat på en nyss hemkommen väns bilder därifrån. Och resa jorden runt helst. Jag vill lära mig sy också. Höll på att köpa en illgrön begagnad symaskin härromdagen. Sen har jag ju bestämt mig att nästa års nyårslöfte är att lära mig spela gitarr. Inte att förglömma att jag just nu håller på med projekt "lära mig dansa bra". Jag avancerar i dansklasser, och vill nu fortsätta med den högsta nivån. Det är såå kul. Men bugg vore ju också kul att ta en kvällskurs i. Pardans över huvudtaget. Och självförsvar.



Jag tror allt kommer gå som en dans ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Haha, som jag känner igen mig!! Resa jorden runt kan jag ju ta direkt från listan, sen skulle jag gärna lära mig spanska (kanske borde ta tag i det i vår faktiskt!) sen nu när jag var och hälsade på Sofia och alla studenterna så blev jag nästan lite sugen att få ta del av hela studiekarusellen, men då återkommer ju frågan, vad och var? Jag vill avancera i Yoga, skulle inte ha något emot att bosätta mig i Indien ett tag och lära mig att bli yogalärare. Sen vill jag skriva en bok. Lära mig att surfa. Skaffa ett hem som jag kan få inreda. Var ska man börja och hur ska man få allt gjort? En dag i taget I guess :)

2009-11-16 @ 21:33:39
URL: http://inspiremehappy.blogspot.com
Postat av: Kimiz

Jag har gått kvällskurs i nybörjarbugg i våras, det var kul. Ska även gå en fortsättningskurs nästa år. Verkligen kul att komma ut och dansa ;D

2009-11-16 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0