You want what you can't have.

När man har hittat ett plagg man gillar, och sen tittar på prislappen och inser "nehe, kanske inte", så vill man ju alltid ha det tusen gånger mer? I alla fall jag. Likadant om jag ser ett plagg, och någon annan råkar sno sista storleken framför mig - då kan jag ringa hela Sverige runt för att få det. Är det inte så? Så fort det är lite svåråtkomligt vill man ha det ännu mer. Och bara för att jag bestämt mig att det är slut på shopping denna månad, så vill jag ha allt jag ser. 

Denna klänning från BikBok blev jag kär i på vägen hem från jobbet, och jag borde inte......


Btw är beslutsångesten fortfarande hemsk. Vi pendlar mellan Nespresso och Francis Francis varannan minut. Fan, att vi bara inte kan bestämma oss?!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Hohoho, 6000 kr är mycket pengar.. gosh! Det är ju typ en Londonresa till! Är det värt så mkt? =)

2009-05-23 @ 12:18:06
URL: http://hannahp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0