Sysselsättning

Nu har jag fått en leksak!
Timmys mobil blev ju "stulen" för ett par månader sedan, men han köpte glatt en ny. Nu hittade han den på sitt jobb (så han hade alltså tappat den), men ville hellre ha den nya, så jag fick hans iPhone istället! Perfekt =) Har behövt ny mobil så länge men inte orkat leta efter någon jag gillar, så jag har gått med min halvtrasiga allt för länge. Nu blev det lite skillnad, och på tågen är det inga problem att sysselsätta sig längre! Den är visserligen typ 2 år gammal, men alla misshandlar ju inte sina mobiler som jag, vilket är tur för mig =)

Och med tågen menade jag alltså att jag är hemma i Norrköping. Kommer åka hem nästa vecka också, ti - to x 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0