Skarphagen

Här hemma är allt lika fridfullt som vanligt, och stan såg precis ut som den alltid gjort. Mysigt, men man längtar nästan till storstaden redan efter en dag =) Men jag ska njuta lite till innan jag åker tillbaka, nu ska jag till brorsdottern Elsa, och ikväll ska jag ta ett varv i spåret igen, med min liv-vakt Zorro. Eftersom man inte har någon annan att springa med är han ju alltid en social varelse!

Men det är inte bara storstaden som gör att jag saknar Gbg så fort, utan vi håller på att fixa i lägenheten. Vi har precis målat om. Av alla färger vi var inne på blev det en retro-orange fondvägg! Den är väldigt skrikande i färgen, men eftersom vi bara har vitt annars funkar det. Bilder kommer!

Färgen är typ samma som den här telefonen... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0