Äntligen fredag!

Den tionde dagen är kommen och jag är ledig, det är strålande sol och jag har hittills haft en riktigt skön dag.

Började med en promenad och efter frukosten tog jag med mig en filt och en bok till Slottskogen. Där har jag solat och läst, lyssnat på musik och haft det riktigt skönt. Nu är jag hemma för lite lunch, för att sedan bege mig till Sats. Tyvärr kommer alltså en dryg timme tillbringas inomhus, med combat-releasen, sedan kommer Malin för att hänga med på after workout:en med SATS.

Och den ena after worken kommer avlösa den andra. Ikväll är vi i butiken inbjudna till Nivå, som har någon sommar premiär. Modevisning, någon SM-kock eller liknande bjuder till, och Kleerup är även på plats. 

Fredag, fredag.... kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0