Plugg/shopping

Dagarna är rätt tunga. Jag går upp tidigt och pluggar förmiddagarna med ena ämnet, och eftermiddagarna med andra ämnet. Så, för att lätta lite på det "tunga" tar jag oftast en promenad, går till gymet, handlar eller kanske går på stan en sväng...? =)
Idag tog jag en riktig snabb visit på stan, köpte ett par Vagabond skor igen =) Fick 20% på dem igen, så kunde inte motstå. Köpte dem faktiskt för att ha ett par sköna och jobba i, så därför borde jag inte ha så dåligt samvete. Hittade också en klänning jag "unnade" mig =) Alltid lättare att gå tillbaka till plugget då. En halvtimmes sväng gav mig mer energi! Dessutom damp ett brev från Skatteverket ned i brevlådan idag, vilket var en glad överraskning! Så, det kan nog bli fler skor =P 

NU ska jag fortsätta med plugget, och i kväll ska jag köra så det ryker på Combaten!! 


Hatar att säga nej, btw. Jag vet att de här två "avtentningarna" är livsviktiga för mig, men ändå är jag så nära och säga ja när de ringer från jobbet och ber mig jobba. Jag övar på att innan jag svarar säga "nej, tyvärr". Och jag borde inte ha dåligt samvete, vänder man på det så kunde de ju inte fullfölja löftet om att jag skulle kunna få jobba hur mycket jag ville denna termin? Plus att de kortade ned mina helger. Ja ja, jag vill hur som helst vara en god medarbetare och tacka ja, men det är svårt just nu... Blä.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Anna :) missat din fråga angående el, såg den först nu! Tycker du ska välja rörlig el, det brukar vara bäst, om man inte låser sig på ett billigt fastpris. har inte så mkt koll på elen nu förutom att den är billig men var inne och kollade och den är som sagt mkt billigare nu än den var för några månader sedan. så ett fast pris kan nog inte vara fel men kan ju hända att priset blir ännu billigare. brukar bli billigare till sommaren. och de senaste månaderna har det gått ner. svårt de där. men jag rekomenderar er rörligt. gå in o kolla på eon.se, har du kanske redan gjort men jämför annars själv det rörliga och fasta. där kan du också se hur det rörliga priset legat de senaste åren. Hoppas det går bra med pluggandet Anna! Snart måste vi ses, så länge sen! Kramar från mig

2009-03-26 @ 21:37:31
URL: http://byannaviktoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0