Måndag i Linné

Det har gått 5 dagar på min detox, och jag tycker faktiskt att jag är riktigt duktig. Inte en droppe kaffe eller alkohol, vilket är det svåraste! Och det har faktiskt varit uppoffringar, flera gånger på så få dagar faktiskt. Har hunnit med 2 restaurangbesök och ett krog besök på dessa dagar, och vid dessa tillfällen har jag bara druckit mineralvatten eller te. Nu i veckan blir det nog inga problem med det, men kaffet känns desto mer.... Jag har haft konstant lätt huvudvärk sedan jag började, och det borde bero på kaffet, och det borde väl också avta snart....?

Har som sagt varit duktig med det mesta, men tror jag fick i mig lite vetemjöl när jag åt en vegetarisk paj och en annan gång smakade grovt bröd dock.... men men, är ju bättre än vanligt iaf =) 

Det här är som sagt första gången jag kör en detox, ni som kört, vad gav det för resultat för er?

Här i Götet är det fint väder, och jag vill verkligen få ordning i vår lägenhet. Så snart det ser lite finare ut kommer jag lägga upp lite bilder... =) Är i valet och kvalet om vi ska ha inflyttningsfest...? vi hade ju nyss det! Haha...
Men ju fler tillfällen att festa ju roligare! Så vi får la se om det blir av något!


Kommentarer
Postat av: Nina

Klart ni måste ha inflyttfest, å så e ni bussiga å lägger den samma vecka som jag kommer ner =)

2009-03-11 @ 08:16:46
Postat av: Anna

Haha, vet du att den tanken har redan slagit mig ;-) Vi får väl se!!

2009-03-11 @ 08:47:58
URL: http://annafredriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0