Aj, aj, aaaajjjj!!!

För en vecka sedan bet jag mig i kinden, sånt händer ju ibland. Men denna gång blödde det massa och gjorde fruktansvärt ont. Hur som helst skulle det väl läka på ett par dagar? Senaste dagarna har dock varit hemska. Värre än de första. Jag kan knappt prata, äta, skratta, gäspa, jag kan inte sova med den kinden mot kudden, jag vaknar mitt i natten av pulserande värk i kinden, jag känner och tänker på det 24 timmar om dygnet. Vad fan ska jag göra?

Jag ringde sjukvårdsupplysningen idag, och de trodde det var infekterat... så jag ska väl ta mig till vårdcentralen snart, men jag kommer inte kunna sova inatt...

Dagen har dock varit bättre än igår - då allt gick emot mig. Jobbet gick inte bra, jag ramla i trapphuset (igen) och slog i tårna, slog i näsan i en bänk i köket, slog i huvudet i torktumlar-luckan. Jag hade med andra ord mycket ont när jag gick och la mig igår. Idag har jag bara ont i kinden. Ska hälla i mig lite Panodil och gå och lägga mig. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Anna då?! Hur lyckas du med allt det där?!

2009-03-16 @ 21:37:57
URL: http://hannahp.webblogg.se/
Postat av: Anonym

stackare anna men jag känner igen mig lite, hade två sånna där dagar förra veckan, fattar liksom inte hur allt bara kan gå emot en ibland..

2009-03-16 @ 21:56:40
Postat av: Anonym

Vad håller du på med igentligen?

2009-03-17 @ 22:12:33
URL: http://sofiaborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0