Spontanbesök, igen!

Sofia är duktig på att komma hit! Idag kom hon över och vi åt äppelpaj och drack Capuccino hos mig, sedan lyckades jag fixa med henne in på Sats, och vi körde DansStep. Jag bara älskar det passet, ren glädje i en timme. Imorgon blir det Pump istället och på fredag blir det förhoppningsvis morgon-spinning.... om jag får sällskap? Och apropå det tycker jag det är så tråkigt att inte ha någon att träna med.... jag har nog runt 10 vänner som tränar på samma gym, och för varje ny "värvning" har jag trott "äntligen en träningskompis!". Men icke. Blä. Nu är mitt nya hopp att Sofia ska flytta hit efter Manchester och bli min träningskompis =)

Måste ju ge min allra första träningskompis här i Götet lite cred i alla fall, synd att du flytta Nina! Annars hade vi varit Bodybuilders vid det här laget..... ;-)





Kommentarer
Postat av: Nina

Haha läste precis å tänkte "men hallååå..jag dåå". Du lyckades ju till å med få med mej på aptidigt pump-pass...UTAN ATT SJÄLV KOMMA!... =)

Hoppas vi ses snart!

massa kramar

Nina

2009-06-07 @ 23:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0