Så mysigt!

Har haft en underbar kväll med tjejerna. Nästan alla var på plats, sju pratglada tjejer hemma hos mig, som för en gångs skull lyckades galant med att grilla! Tre saknades, och imorn åker fyra av dem till Grekland. Avundsjuk. Men glad för deras skull :) Sedan hoppas jag på lördag, då har vi ju också vår engelska tjej på plats! ;-)

Och vi har skrattat ordentligt idag, åt världens roligaste musikvideo! Går inte att beskriva med ord! Helt otroligt rolig :)

Imorn ska jag hämta upp T i Linköping så ska vi gå på IKEA, och sen ska jag hämta hem min kära hund. Just nu är jag helt ensam här hemma på Skarphagsgatan, mina föräldrar är bortresta, bara katten och jag. Men det är alltid skönt att vara hemma ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0