Okey, jag fortsätter.

BodyBalance lyckades charma mig tillslut. Jag gav mig fan på att inte ge upp denna gång, och köra minst 5 pass innan jag utdömde passet. Första gången var det fruktansvärt tråkigt, andra gången likaså. Tredje gången insåg att jag det verkligen är träning jag behöver, och mycket nyttigt. Men fortfarande tråkigt, inget tempo. Fjärde gången började jag faktiskt gilla det, och denna gång kände jag att jag måste fortsätta. Så, Becca, kan väl säga att du har rätt nu =) Skönt vet jag dock inte, fruktansvärt jobbigt och ont! Men nyttigt =) Och utmanande.





Kommentarer
Postat av: beccs

I like it! =) Vi får väl se om ja blir götetbo sen men, då ska vi träna!

2009-06-05 @ 22:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0