Nationaldagen

Igår blev det lite drinkar med psykologi-tjejerna, och efter dålig sömn flera nätter i rad har jag varit extremt trött på jobbet idag. Men trots allt tog dagen slut, och det bar av hemåt. Vad skulle man då välja; tequila kväll med tjejerna eller någon pub med Timmys vänner och se fotboll? Trötta som vi var och jobb som väntar imorn, kom vi på ett annat alternativ; en riktig fotbollskväll hemma. Så pizza, halsdukar, ansiktsmålning och öl, och Sverige-Danmark! Haha..


Sen att matchen blev som den blev, och att jag ändå knappt kunde hålla mig vaken, det är en parantes.
I morgon ser jag fram emot lite frukostbuffé på fröken olsson med Johanna från jobbet! 

Kommentarer
Postat av: Beccs

haha söta :P

2009-06-08 @ 21:26:57
Postat av: johan fredriksson

nördar! ;-)

2009-06-10 @ 23:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0