Home, sweet home.

Det har varit helt underbart att vara "hemma". Helt otroligt underbart.
Vädret har varit perfekt, och kvalitetstid med tjejerna i mängder. Ikväll var vi på Manesa och åt tapas, ska man skratta eller gråta åt vårt hysteri kring allting? Jag föredrar att skratta. Nio ivriga tjejer, med nio olika lösningar på alla problem som inte ens behöver uppstå. Vi pratar i munnen på varandra och förvirrar nog både servitörer och oss själva. Men det är ju vi i ett nötskal =) Vidare till Trädgårn en sväng, och det var också trevligt.

Jag tycker om att komma hem till Norrköping. Och ibland påminnas om saker och personer man nästan glömt.
Tycker om att allt är som det brukar vara, eller att jag helt enkelt kommer hem och gör det jag älskar att göra. Promenaderna med Zorro, frukost ute på altanen, bada med Becca på dagarna, äta middag med mamma och pappa, träffa tjejerna för vin på kvällen. Love it.

Men imorn är sista dagen här. Och jag ska åka "hem" till nästa ställe. Sjukt att jag fortsätter säga hem om båda ställena, men Nkpg kommer ju alltid vara mitt hem också, eller? Hur som helst, känns det också bra. T är ju i Gbg nu, och många "träffar" med vänner är redan inbokade. Det kommer bli en bra sommar, med en riktigt bra start.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0