Lounge(s)

Igår blev det en riktigt härlig utgång. Var rätt trött efter jobbet, men bytte i princip bara om och åkte ut till gamla Lindholmen på förfest. Sedan styrde vi kosan mot Avenyn, och Lounge(s). Har bara varit där och vänt en gång, men insåg att det var ett riktigt bra ställe! Går gärna dit igen.  Idag jobbade man dock, men tack vara glest med folk på stan så fick man gå hem tidigare.

Tycker att ni Norrköpings tjejer ska ta er hit igen, får planeras in i höst!

Har kommit underfund med att jag inte har särskilt vettiga grejer att skriva om för tillfället, men jag lever i alla fall =) Man kan ju undra om andra bloggerskor gör det? Becca, Micka, Sofia, Kim - dålig uppdatering! Och Sofi, när tar din semester slut?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har för mycket liv ljust nu. hinner bara med att läsa =) Det är sommar!

2009-07-26 @ 20:21:16
URL: http://sofiaborg.webblogg.se/
Postat av: Anna

Så du menar att jag inte har ngt liv...?! ;-)

2009-07-26 @ 23:28:08
URL: http://annafredriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0