Lite ont..

Hm, jag antar att jag får igen för mitt skrytande om världens bästa immunförsvar (vilket jag förvisso har ändå). Men senaste tiden har jag inte känt mig helt kry, och nu har jag väldigt ont i halsen. Hoppas bara det inte går över till något annat. Brukar få lite halsont, men när jag då proppar i mig antioxidanter för fullt och använder en och annan huskur brukar det alltid gå över utan att leda till något annat =)

Nackdelen är bara det där med vila, jag vill ju inte ställa in träning? 
Jag är ledig halvdag idag och vill verkligen träna. Vilket jag ska. Ja, det är väl bara att hålla tummarna.

Meningslöst inlägg, men jag har inte mkt mer att säga :-)

Saknar Norpan lite. 
Familjen, tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0