Couldn't resist.

Att jag träna igår gjorde ju inte hälsan bättre, idag är jag än mer förkyld och tung i huvudet. Var dock envis att ge mig in på spinningen igen, men när jag låg hemma i soffan och snörvalde tog jag mitt förnuft till fånga och avbokade passet. Chefen har ju faktiskt varnat för att den här veckan var den sista vi fick vara sjuka. Vilket jag förstår, kaos i butikerna nu.

Så det jag istället ansåg mig klara av att göra var att shoppa. Blev en hel del rea, men också ett par "höst-nya" skor!

Boomerang skjorta, Sisters.

Replay, Sisters.

Skor från Mango.

Mycket tråkigt att köpa i Juli, men är det halva - halva så får man väl passa på?!

Myströja från InWear, Sisters.

Kjol från Sisters

I ärlighetens namn brukar jag sällan handla på Sisters, men det är klart.. när man viker samma plagg dag ut och dag in hinner man ju upptäcka vissa, och med priserna vi har nu är det svårt att motstå. Värt ett besök!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mycket fint :D

2009-07-15 @ 15:57:29
URL: http://byannaviktoria.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack =)



Räknade ut att allt skulle kosta över 4000:- ordinare, och jag betala typ 1700:-, det var väl bra?! =) Brukar aldrig fynda....

2009-07-15 @ 18:02:55
URL: http://annafredriksson.webblogg.se/
Postat av: Anna

Ja de va verkligen fynd :) Och visst känns de bra med så fina kläder till en billig (billigare!)penning :)

2009-07-16 @ 09:44:51
URL: http://byannaviktoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0