Botaniska

Igår mådde jag aningen bättre, men efter 4 timmars jobb var jag ändå helt slut. Gick hem och spenderade några timmar med Timmy framför Vänner. Av det blir man smått rastlös, så efter att ha städat lite kände jag att jag hade energi till en promenad, trots allt. Vi kom på att vi aldrig varit vid Botaniska Trädgården, så där blev det ett besök =)







Idag är jag dock arg. Fem dagar har gått och jag vaknar med ännu mer halsont. Jag planerade att sticka till gymet direkt på morgonen men fick ställa in det. Nu har jag inte tränat på fem dagar och känner mig degig till tusen. Kommer inte kunna träna mer denna vecka..... hate being sick.







Kommentarer
Postat av: johan fredriksson

Vad är Botaniska Trådgården!? I Oslo har vi ju iallafall Botaniska trädgården...!?

2009-07-21 @ 00:51:29
Postat av: Anonym

Haha... det är det nya ;-)



Jag var tvungen att läsa din kommentar 3 ggr innan jag såg skillnaden mellan orden =)

2009-07-21 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0