Ny vecka

Jag älskar dessa långa frukostar när jag kan läsa mina alldeles egna valda nyheter, vännernas bloggar. Oftast läser jag SvD varje morgon, vilket också är intressant - men det slår ni tjejer =) Skönt att höra att ni lever (ex att du Sofi överlevde headstand-et) och att ni mår bra!

I helgen har jag bara jobbat, och varit på en after-work med jobbet. Den ruinerade mig. Självklart väljer de heaven 23 att gå till, och det är ju inte gratis. Men, men, gott var det i alla fall! Helgen har varit relativt hälsosam, så jag kan komma tillbaka till träningen. Blåbär och honungs-te till varje frukost, vitlök till middagarna, mycket sömn och vatten. Nu börjar förkylningen försvinna, och igår tjuv-startade jag med ett Pump pass. Mycket skönt. Men det går segt att tappa vikt.. ibland har man bara lust att ge upp. Jag lever mest på sallad och havregrynsgröt, jag försöker alltid gå en rask promenad innan frukost, äter inga mackor/knäcke, nästan inga kolhydrater, tränar varje kväll (om jag är frisk) och ändå står man fucking still!

Men det kommer nog... får inte ge mig... Nu ska jag göra mig i ordning och söka jobb!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är lika roligt att läsa om dig Anna. haha men ja det är mycket man borde göra med dator och mibiltelefon men jag sover även ibland med avstängd mobil. Är lite vidskeplig med teknik så =) Kram kram

2009-01-26 @ 14:53:22
URL: http://sofiaborg.webblogg.se/
Postat av: Hanna

wow va snygg jeansjackan är! =) nice!

2009-01-26 @ 16:20:41
URL: http://hannahp.webblogg.se/
Postat av: Sofi

Jag håller med, kollar alltid era bloggar first thing på morgonen, kul att hålla sig uppdaterad, och på sistone så har de flesta kommit igång och skrivt mycket, vilket gör att man själv blir peppad att fortsätta skriva, och det är kul, och kul att kommentera till varandra också, det ihop med facebook mailen gör att man känner att man har rätt bra kontakt med alla så gott som dagligen och det är jätte skoj, love it :)

2009-01-26 @ 20:09:03
URL: http://itchyfeetbysofi.blogspot.com
Postat av: Anna

Thanks Hanna =)

2009-01-26 @ 21:53:52
URL: http://annafredriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0