Det är jag väl värd?!

Okej, man är arbetslös, pank, ont i halsen, deppig - vad gör man då?
- Jo, man shoppar =) Gör av med de där pengarna man inte har (och trots allt skyller jag på Sofi, hon säger att jag avstår för ofta ;-) Det måste det bli ändring på!). Ångesten är stor, jag vill ha allt. Jag var tvungen att välja mellan typ 10 as-snygga grejer, och hade egentligen inte råd med något. Gick in på BikBok för att köpa en väst som jag drömt om länge, gick istället ut med en två gånger så dyr jeansjacka. Glädjen och ångesten är stor, men plånboken tom =)

Och jag har sagt att jag aldrig tänkt lägga ut bilder här, men nu gör jag det ändå. Var osäker på om jag skulle behålla G-star kjolen, men jag fick den ju ändå av Timmy i tidig födelsedagspresent, så då är det väl bara att tacka och ta emot!




Sen blev det lite mer som jag inte har ork att lägga upp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina grejer :) haha ja vet, konstigt hur bra kan må av att shoppa men de kan verkligen göra susen mot depp och annat :)

2009-01-24 @ 16:19:45
URL: http://byannaviktoria.com
Postat av: Anonym

Då ska ja kolla in dem i gbg på fredag!

2009-01-26 @ 09:40:32
URL: http://ala
Postat av: Maria

Vart har du köpt den snygga jeansjackan?

2009-02-12 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0