Äntligen vardag.

Jag älskar aktiva dagar! Klockan är bara 11.30 och det känns som om jag gjort grejer för en hel dag! Dagen började med en långpromenad med Malin, 8.00 och det var "natt" utanför. Jo, jag vet att många av er börjar så tidigt, men är man student finns ingen anledning att gå upp så?! Hur som helst, tillbaka efter en "frisk" promenad så ringde folk för fullt på en annons. Vi la igår ut vår sängram + sängbord på blocket, i och med att de inte får plats i det nya sovrummet. Timmy stack till jobbet så jag fick själv plocka bort allt från sängen, storstäda rummet (och varför inte hela lägenheten då?). När jag ändå höll på damma jag hela lägenheten, och börja sortera inför flytt. En timme senare kom köparna, och vi monterade ned allt och så var det sålt! Till ett bra pris! Nu ska jag plugga, göra en veg-lunch (äter mycket sånt nu ;-), åka till stan och köpa protein-pulver mm. Köra lite BodyPump, och åka hem och göra sallad.

Igår var en lika aktiv dag. Som tur var fick vi låna en bil så vi hann med både IKEA och stor-handla. I vanliga fall tar detta två dagar... om vi ska ta buss och bära allt. Och vi tvättade, tränade, åt nyttiga saker och hade en allmänt skön ledig dag!

Det är trots allt inte så farligt med vardag igen, skönt att få lite ordning på livet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0