Snart bar det av till KL...

10 dagar pa Borneo gick fort. Imorgon aker vi till KL. Har har det varit sol, god mat, mycket vila och lasning. Jag skippade bade Turtle Island och bergsklattringen av flera skal, men de andra akte till Turtle Island. Tyvarr ar det mulet idag, sista soldagen, och sen ska vi ju till KL, dar det ar "thunderstorms", blixtar och regn. Men dar finns ju i alla fall shopping :) Och kanske massage, manikyr osv. Det ar ju inte helt fel! Sa, brun som en pepparkaka kommer jag nog inte vara vid hemkomst, men daremot utvilad! Ska bli kul att ocksa komma hem till en ny lagenhet... :) Langtar lite, aven fast det ar jatte skont har.

Tittade igar pa nyheterna, om ett plan som krashade i Amesterdam, ni kanske ocksa har sett det pa nyheterna? Vi ska ju ocksa mellan landa i Amsterdam, inte for att det har med saken att gora, men.... det ar lite laskigt! Tur att man far dricka hur mycket vin man vill pa planet ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vad kul att åka till KL, jag är grymt avundsjuk måste jag erkänna :) Håll ögona öppna så kanske du får en skymt av Gabbe & Amanda, tror dom är i KL fortfarande (även om det är en stor stad så är ju "världen så liten" haha) ha det toppen i alla fall, ät lite nasi goreng åt mig med ;) kram

2009-02-26 @ 08:11:12
URL: http://itchyfeetbysofi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0