Nu bär det av!

Lägenheten är packad. Allt är i kartonger. Idag har vi städat, torkat ur skåp, gjort ren ugn och badrum, putsat fönster osv. Jag unnade mig själv dock ett avslutande combat pass, vilket var mycket behövligt. Så nu sitter vi här, i en nedplockad lägenhet, och väntar på att få komma iväg!

I morgon bär det av till Stockholm, där ska vi bo på hotell och lyxa till det på alla-hjärtans-dag. Dagen efter börjar man väl med en härlig hotellfrukost för att sedan styra kosan mot Arlanda, och lämna Sverige i 17 dagar. Lovely!

Trots halvbra väder (som det ser ut nu) så tror jag nog solen kommer skina lite på oss. I vilket fall tänker jag dricka paraplydrinkar och ha det allmänt skönt, med världens bästa. Vi ska bestiga sydost Asiens högsta berg, och nog också åka till en sköldpadde ö.

Den 3:e mars kommer vi tillbaka, och ska då hitta till en helt ny adress; Första Långgatan 12. Hur underbart är inte det? Visst, lägenheten kommer bestå i kartonger, men vad gör det när man bor där man bor? Ne, jag ser fram emot allt så jag spricker!

See ya guys!

PS. Till Maria: På Bikbok =) Var dock rätt dyr, men ser ju inte ut som alla andras, så kan vara värt det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0