Längtar efter semester!

Helt otroligt trött. Vet inte vad det är med mig, senaste dagarna har jag varit sjuuukt trött, har gått omkring som en zombie. Jobbet har gått sådär, och när jag har pratat med folk har jag inte varit lika pratglad som vanligt. Hur som helst orkade jag med combat igår efter jobbet, och idag körde jag Step efter jag slutat. Imorn blir det cykel och core, på torsdag egen styrka och veckan avslutas med ett combat pass igen! Seeeeen blir det semester...... gud så skönt! 

Hann även med att köpa en oversized kavaj idag =) Råka springa förbi denna på Topshop, inte alls vad jag hade råd med egentligen, men sånt är livet! Nu är den i alla fall min!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Den var verkligen jättefin! =)

2009-02-11 @ 22:02:29
URL: http://hannahp.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Den var verkligen jättefin! =)

2009-02-11 @ 22:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0