Kuala Lumpur

Nu ar det inte manga dagar kvar! Och vi har det riktigt bra i KL! Sa ju att det skulle regna, men formiddaggen bjod i alla fall pa sol, sa da solade man och badade pa hotellet. Nar man ligger dar i solstolen kanns det perfekt; sol, pool och storstad! Vi har besokt lite shoppingcenter (som jag och Becca inte lyckades gora sist....?) och vi ska aven denna gang aka upp i Twin Towers, forra gangen gick vi ocksa bara i centrena.

Jag har inte hittat sa mycket, men jag har investerat i en ny Roxy bikini. Alskar Roxy vad det galler bikinis. Sa far jag kopa en ny baddrakt nar jag kommer hem, den riktigt snygga som jag kopte fran HM var jag tvungen att salja till Becca :) Jag har ocksa hittat ett par snygga gladiator tofflor. Sager som Becca; remmar eller fransar? Efter mycket provande gick jag i alla fall pa forra arets modell; dvs. remmar. Men for de sma kronorna (eller ringit for att vara exakt ;-) sa kan man ju kopa tva!

Har varit en riktigt skon resa, och KL blev pricken over i:et. Men det ska bli jatte kul att komma hem! Dels till den nya lyan, och sen kommer ju Becca och Sofia pa torsdag :) Och till helgen ska jag ju faktiskt hem och halsa pa Norpan!!

Pa aterseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0