Firande!

Efter en arbetande helg avslutade jag med ett BodyPump pass. Alltid lika skönt! Malin var med och provade på för första gången, kan ju hoppas att hon kommer till passen lite duktigare än de andra som aldrig dyker upp ;-)

Imorgon blir det att jobba igen. Varje dag jag jobbar längtar jag tills min utbildning är klar. Även om jag ibland, relativt ofta, har kul på jobbet är det inte så pass givande som jag vill ha det. När jag får bestämma mina dagar själv är de aldrig sig lika, men när jag jobbar - är de lika. Även om de är nya kunder och nya kläder så går mycket på rutin. Jag vill ha utmaningar, nytänkande, förändring och utveckling i mitt arbete. Jag kommer få det. Men det ligger långt fram.

Just det! Har inte nämn min "födelsedags-fest" =) Eller jag har inte nämnt min födelsedag alls! Dagen började med att min älskade T hade gjort frukost (händer bara en gång/år, dvs. på min födelsedag). Fick presenter av honom =) Ett par sköna mjukis och en kjol. När han stack till jobbet unnade jag mig ett skönt träningspass, väl hemma fick jag blombud av Mamma och pappa, samt paket på posten. Paketet bestod bara i bilder av vad jag fick, men det blev en skrivare och Ringit (Malaysiska pengar). Mycket behövligt! Fler glada hälsningar och post fick jag. När T slutade gick vi till Tranquilo, herre gud vilken meny.... mums! Rekommenderar att titta på menyn! (www.tranquilo.se, min dator kan ej länka). Efter det bjöd T även mig på bio, det blev Ausralia =)

Så trots att man är långt från familj kan man få en riktigt härlig födelsedag! På torsdagen bjöd jag hem lite folk hit, det blev faktiskt en helt okej smörgåstårta. Förutom tjejer från klassen kom Becca och Sofia. Utgång blev det på Sticky, 18-åringar och vi ;-)




På fredag blir det modemässa i Köpenhamn, ska bli kul!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0