Skridskor var inte igår.

Kände mig lite som bambi på hal is när jag och T igår tog oss till Heden för att åka skridskor. Det var väldigt kul, och mysigt att varva med varm choklad och saffransbullar. Sedan gick vi till Slottskogen och den utsiktsplats jag alltid velat ha picknick på. Så, vi såg ut över Göteborg och grillade korv. Det var aningen kallt, men värt det! =)






Idag är det dock slut på ledighet. Har en del att ta igen i plugg väg, gör att jag ansåg mig ledig i helgen. Imorn är det den sista muntliga tentan innan jul!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad mysigt :)

2009-12-14 @ 18:17:30
Postat av: Anonym

Tack så mkt! Du är söt på dina skridskor! Jag vet, hemma om två dagar! otroligt! Jag kanske ska iväg och skridskoa här sen kl. 9. Mysigt!

puss

2009-12-15 @ 21:18:24
URL: http://sofiaborg.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vet du nagon dans studio i Goteborg som har nyborjar jazz en gang i veckan, rimligt pris? Beroende pa ex- jobb kanske jag kan aka dit! Men om ex- jobb blir langt ivag kan jag ju inte borja :( puss

2009-12-16 @ 13:14:26
URL: http://sofiaborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0