God jul Anna!

Då var ännu ett semenarie (muntligt tenta) avklarad. På tisdag har vi det sista för terminen. Sen gäller ett fördjupningsarbete över julen - ska nog skriva om hur fetma påverkar den sociala utvecklingen.
Och idag har humöret varit på topp, trots brist på sömn. När semenariet var avklarat blev det favorit vegan buffé på Hagabion med klassen, sedan skulle vissa ärenden fixas på stan. Men när jag gick där och blev kär i det ena och det tredje, och insåg att kag faktiskt inte får några julklappar, så tog jag tag i saken själv! Så, idag har jag gett mig en klänning och ett par lovely stövletter jag velat ha länge. Blev även de två enda julklapparna jag ska köpa i år, en till tjejgänget (julklappskedja) och en till brorsdottern. Räcker gott! =) Och nu är det en efterlängtad myskväll med T. Lite bakad aubergine med oliver och feta, och ett glas rött. Inga måsten. Lite godis, lite Idol. En perfekt kväll med andra ord!


Bring the Christmas on!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GOD JUL! Pa fredag borjar det for mig :) Kan da inte vanta!!!!



BTW. vill du ga nyborjar jazzdans med mig i Boras i var? Jag ska lasa tva extra kurser i textil sa blir inget sprak, ska fokucera pa ovriga skolan med :)



Puss puss

2009-12-12 @ 12:46:13
URL: http://sofiaborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0