Dumma, dumma dag.

Hemska dag, tack gode gud att du snart är slut.
Hur som helst är det tur att när allt känns blä, och allt bara går så snett som det kan, så kommer man i alla fall hem till någon som kan muntra upp en. Någon som kan göra en glad och lugn igen. 

Först var det Mc Donalds, sen var det mitt eget fel på jobbet, sen var det tröjan och gylfen, sen brände jag sönder munnen, sen var det ju den där butiken Bling, och samtalet, som var droppen. Men om man ska fokusera på det positivia (som vissa säger ;-) så har jag färgat håret och klippt mig (känns OK), och dansat till ett härligt pass. Jag var arg, men energin fick åtminstone utlopp.

Nu är dagen slut. I morgon bitti väntar spinning! Hör och häpna; Med Timmy! 6.45!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas din dag blev bättre idag! Ses snart!

2009-08-05 @ 13:30:51
URL: http://sofiaborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0