Weeeeiiiii!

JAAA! Jag är så otroligt glad!!

Tack underbara lärare för att du gav mig en andra chans! Lite klarare i huvudet denna gång =) Och jag satte det! Så, nu kan jag bli psykolog! Kommer inte in i Göteborg, men någonstans i alla fall =) Behöver inte vara arbetslös, och jag missar inte sista tåget, utan jag får utbildningen! Oavsett om det blir Göteborg eller Linköping blir jag glad, åhhh.... så skönt!

Mamma är här och vi ska fira ikväll, med att äta på favorit-Tranquilo! 

Tänkte bara på en sak, hur sjukt är det inte att man kan må så himla mycket bättre fysiskt, för att man fått reda på något? Till prövningen gick jag med tunga steg, och kände mig trött och halvdan. Efteråt sväva jag verkligen fram, känner för att springa 12 varv runt Slottskogen, vill springa vart jag än ska. Tack!


Nästa vecka ska jag göra en andra del i svenskan, klarar jag även denna kan jag komma in i Göteborg, men.... ska inte ropa hej för tidigt denna gång!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt Anna! =)

2009-04-22 @ 22:17:14
URL: http://hannahp.webblogg.se/
Postat av: Kim

Grattis anna! Fasen vad du har kämpat för det här!

2009-04-22 @ 23:23:25
Postat av: Sofi

Grattis, så himla skoj :)

2009-04-23 @ 00:15:51
URL: http://itchyfeetbysofi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0