Vändpunkt

Känns så himla konstigt. Vad ska jag göra nu? Plugga? För vadå? Vet inte om jag hinner göra fler tentor, och vet inte om jag orkar kämpa/hålla hoppet uppe för fler tentor... Jag är ledig - och det känns skit. Jag hade planerat det så bra, efter i tisdags skulle allt bli SÅ skönt. Ledig, vännerna skulle komma hit, jag skulle åka till Borås, vi skulle festa, jag och T till London, hem till Norrköping, göra i ordning i lägenheten.... Men nu känns det inte så skönt som det skulle kännas. Vad är jag ledig för? I väntan på att plugga? Nej, förmodligen inte. Vad ska jag göra då? Flytta hem till Norrköping och bli en håglös "sen"-tonåring istället? för jag har inget jobb. Inget plugg. Inreda lägenheten blir det ju inget av med, för här kan vi inte bo kvar...

Det var sista chansen att komma in. Nu i höst. Hela kvotsystemet ändras, de som läst C, D och E kurser på gymnasiet får istället förtur. Well... things didn't go as expected. Får se vilken vändning detta tar...


Ska iväg och se Betnér nu, så kanske man blir lite gladare.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0