Som vågen...

Det är helt otroligt. Jag har aldrig känt mig så fruktansvärt dålig någonsin. Kanske i sjuan, minns att jag inte trodde på mig själv för 5 öre då. Men sedan dess har jag trott att man kan om man vill. 

Jag hade en liten glimta av hopp på svenskan, kanske att jag skulle greja MVG där, och då skulle jag kanske komma in någonstans i Sverige. Fick resultatet där idag, VG+, som ett slag i ansiktet. Vad är det med mig? Hur kan jag vara så fruktansvärt jävla inkompetent? Läraren meddelade visserligen att det fanns chans att rätta till det, men jag tror inte på någonting längre. Ni vet när man exempelvis försöker gå ned i vikt, testar alla metoder, har varit duktig ett tag och så ställer man sig på vågen - och har gått upp! Då förlorar man ju motivationen, och i alla fall jag går hellre hem och surar i soffan med choklad, istället för att fortsätta kämpa. Man vill se resultat ibland för att tro på det man gör. Så känner jag nu. 

VG+. Vad fan är det för betyg? Om jag nu fått det på 2 prov, vad skulle göra skillnad om jag gjorde dem igen? Jag är ju en jävla medelmåtta. Usch. Fan, jag är så arg och ledsen, besviken och trött, har ingen energi eller motivation. 

Att klara nästintill fläckfri ekonomitenta på universitet (där hälften kuggar) är inga problem, men att räkna på Fek B ska vara sådan omöjlighet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0