Problem?

Allt känns jätte konstigt, men jätte bra. Jag har inget plugg, inget jobb (förutom lite helger och strödagar). Jag är helt ledig. Idag har jag varit helt slut, vet inte om det beror på allt pluggande eller vad det är, men jag har inte orkat göra något. Men snart ska vi ta tag i lägenheten, så jag tänkte måla om alla väggar =)

Timmy och jag kom precis in från en riktig långpromenad i Slottskogen, vi hittade massa nya vägar och massa nya djur, och så himla skönt väder! Det är ljust och varmt, fastän klockan snart är 22, härligt!!

Och snart bär det av till London, detta får man för att flyget var inställt till Borneo, plus att vi aldrig fick sova på Lindholmen! (ersättning från båda). Så, det ska bli riktigt härligt.

Vad har man att klaga på i livet? Inte mycket! Nästa vecka ska jag hem till Norrköping, längtar till min lilla kisse... Här är hon, den fina tjejen.




Kommentarer
Postat av: Kim

Hej hopp! Ja, nu har jag tagit tag i bloggandet igen! Mina hästar är ganska tokiga båda 2, men jag kan höra med en tjej i stallet som har världens snällaste häst om det går att ordna!:-) Vilka dagar är du hemma mer?



Kram!

2009-05-03 @ 17:43:40
URL: http://kimnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0