Påsk, Påsk!

Dagen till ära har man jobbat. Fick dock gå tidigare, när solen sken och när man kan gå i linne och shorts, så tillbringar inte folk dagen i ett varahus på Sisters, med all förståelse. Så, jag åkte hem och pluggade istället. Nu har jag bakat en kladdkaka, som är grunden till en födelsedagstårta till Timmy. Hans föräldrar är här och vi ska bjuda dem på mat ikväll. För att få någon sorts påsk-stämning gjorde jag mysig frukost imorse, med scones och smothie (inte för att det är särskilt "påskigt"?!). Men jag har pyntat med ris och fjädrar i alla fall =) Och en påsklilja!

Hur kan det vara så otroligt fint väder? Ska man bara vara glad eller orolig över att vädret är SÅ bra? =) Jag är nog mest glad, skulle inte skada med lite med lite medelhavs-klimat! 

Glad Påsk på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0