Dansstep

Tror jag har hittat ett nytt favoritpass =) ÄLSKAR dansstep!


Kommentarer
Postat av: Nina

Och jag har gått både på aerobics och afro..Lite stolt över mej, visst? =) Så har lovat mej själv dansstep till sommaren. Mitt kort gäller hela Sverige, så kanske tom gör en specialvisit så kan vi köra tillsammans =) Ses om två veckor!!

Kram Nina

2009-04-09 @ 16:04:10
Postat av: Anna

Ne? Fick ju aldrig med mig dig på aerobics =) vad kul!! Afro har faktiskt inte jag gått på, gjorde det för länge sen och fick ont i knäet... så, jag skippar det. Gillar du det?



Är ju varken aerobis eller dansstep när du är här :S Det är bara på måndagar och onsdagar. Men ta med träningskläderna så kan vi iaf köra en hederlig combat ;-) Kram!

2009-04-09 @ 17:16:15
URL: http://annafredriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0