Återuppliva löpandet

Hade tänkt köra BodyBalance, men kände mig lite "out of league" idag, är stel som en pinne av fruktansvärd träningsverk.... Så, därför invigde jag mina nya löparskor (de har stått i ca en månad...). Tog en runda i Slottskogen, och det var faktiskt inte så fruktansvärt som det brukar vara att komma igång. Kanske för det fina vädret, kanske för att man inte är i hemsk form?

Hade ju tänkt värma upp detta år med Vårruset, för att sikta på Göteborgsvarvet nästa år (2,1 mil). Men jag är ju inte i Göteborg när Vårruset äger rum... Hm, undrar om man har motivation nog att fixa Göteborgsvarvet? För det är nog det som det handlar om mest, vilja.... Om jag får med mig några kanske....? Sen får ju självklart knäet avgöra. Som alltid.

Min vegetariska kost fortsätter galant. Ikväll blev det tomatsoppa med svamp och bönor =) Har upptäckt att fler vänner och arbetskamrater var vegetarianer än jag trodde. Kul!




Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag är på Anna!



=)

2009-04-16 @ 09:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0