-

Helgen kändes rätt okej tillslut. På lördagskvällen strax innan vi ska dra oss till Malin & Jakobs inflyttningsfest, så fick jag ett mail av Företagsekonomi-läraren, och jag har chans att komplettera lite. Det gjorde mig på bättre humör och oddsen känns bättre. Jag fick även lite motivation till svenskan, till skillnad från innan då jag känt att det knappt är värt att försöka.

Men nu ska jag kämpa i ca 2 veckor till, och så får vi se.. =) Jag har fortfarande ingen reservplan, so... I better succeed.


När vi väntade på båten över till Malin...







Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja nu när du säger det så ser jag ju att det ska vara så! men tack tack! ;) Aha synd, om ni är beredda att betala lite så finns det ett hotell precis vid oxford street som ska vara fint, heter St Giles.

2009-04-20 @ 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0