Två år.

Tiden går fort. Jag tycker om att tänka på vad man gjorde för två år sedan, eller kanske exakt ett år sedan. Vart man var i livet och vart man trodde man skulle? För ett år sedan var jag hemkommen från resan, tillbaka på telia och hade precis sökt (och fått) tjänsten på Vagabond. Jag ville ut och resa igen, och kunde nog inte se bilden av mig här...?
För två år sedan hade jag precis blivit jätte kär, och väntade nog bara på att killen jag träffade skulle ha "sviniga" sidor som alla andra killar....? Men det hade han inte! Och jag såg definitivt inte oss här, idag, för två år sedan? Jag jobbade på Telia, och trivdes faktiskt. Sparade pengar till den roligaste resan jag varit på, hade ingen aning om hur länge jag skulle vara borta. Jag bodde hemma, och mådde nog lika bra som idag.

(ett år sedan) Vad gjorde ni för ett/två år sedan...?

På fredag ska vi ut och äta på vår favorit resturang SoHo, ska bli SÅ mysigt! Men innan dess har jag mängder att avklara i skolan, så jag ska nog sticka iväg nu, och lära mig om hjärnans alla neuroner, axoner, neruotransmitters osv...

hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0