Natt med "Buzzin - Shwayze"

Försökte lägga mig vid 23, som vanligt. Men denna natt är som alla andra - näst intill omöjligt. Insåg att det var bra mycket smartare att gå upp och plugga några timmar istället. Hatar att vara en "evening-person" som min lärare pratade om, att det faktiskt är så, enligt undersökningar han och andra forskare har gjort. Vissa presterar på kvällar/nätter, andra på förmiddagar. Jag presterar på nätter, sover gärna på dagarna. Men hur som helst försöker jag vara vaken från tidig morgon, träna och vara fullt sysselsatt till sen kväll - men är jag trött? Nej.

Och när T sover som djupast funderar jag på vilken färg vi ska ha på fond-väggen (om vi ska ha en), på hur Becca skulle göra med sin resa, på vad jag ska träna imorn och om jag ska ta bussen eller färjan? Undrar hur seminariet är imorn, jag kommer vara kass. De som läst natur har nog lite gratis, för mig är allt ett annat språk.

Ne, sitta här och flumma ger ju ingenting, jag ska fördjupa mig i neurologin istället, och hoppas på att de där kassa naturläkemedlen ska börja verka. I need my sleep. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Hej gumman och tack så mkt!! =)

Det är helt underbart, och han är så himla mysig och snäll!



Hoppas att allt är bra med dig, jobbigt att du inte kan sova, då är vi 2 som är vakna om nätterna ;) fast jag är det mer än gärna.. hihi



kramar

2008-09-19 @ 10:54:13
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Hej gumman och tack så mkt!! =)

Det är helt underbart, och han är så himla mysig och snäll!



Hoppas att allt är bra med dig, jobbigt att du inte kan sova, då är vi 2 som är vakna om nätterna ;) fast jag är det mer än gärna.. hihi



kramar

2008-09-19 @ 10:54:19
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan säga att kyla har även nått Borås. Shit så kallt det har blivit. Fått plockat fram vinterstövlarna redan. Lite tråkigt då man skall ha dem till april. Hoppas att du lyckats trötta ut dig snart så du kan sova på kvällarna. Jag fattar inte hur du orkar hålla igång så mycket hela tiden när du knppt får sova. Hörs på telefon snart!? Kram kram

2008-09-19 @ 12:15:51
URL: http://sofiaborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0