Några timmar senare...

... Jag har precis bestämt mig för att hoppa av Demokrati & Välfärd. Hur gärna jag än vill går det inte. En vecka hade jag en hemtenta, en salstenta och 2 seminarier. Jag skulle riskera underkänt i båda kurserna.

Så, jag tar tillbaka mitt liv redan ikväll =) Det betyder att jag hinner träna imorn, jag hinner svara i telefon och får faktiskt sova mer än 5 timmar per natt! Dessutom kan jag lägga ALL energi på psykologin, istället för att missa varannan föreläsning!

Bra va?!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hehe, bra idé! =)

2008-09-03 @ 10:00:44
URL: http://hannahp.webblogg.se/
Postat av: Sofi

Det låter jätte bra! Och du hinner träffa mig på fredag :) Ska bli jätte mysigt :)

2008-09-03 @ 15:51:40
URL: http://itchyfeetbysofi.blogspot.com
Postat av: Anna

Det lät som en bra val Anna :) ditt förra inlägg lät ..rätt omöjligt! du kommer´kunna läsa vad du vill ändå, senare! själv har ja också hur mkt som helst, tenta nu på fredag så fullt upp..så ska ta tag i pluggandet nu så får vi höras sen. saknar dig! Kram kram

2008-09-03 @ 16:15:26
Postat av: Anna

Åh Anna jag är så nyfiken på hur du har det!! Vi får ringas snart när vi har tid =) Hoppas du trivs! Kram kram

2008-09-04 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0