Med stor undran...

Sitter här och funderar. Och kommer inte fram till något. Undrar nämligen om jag gjort något? Något fel?
Jag har säkert gjort många fel, som jag inte är medveten om, men... i så fall får ni gärna berätta.

Det är ingen rolig känsla.. Inte alls. Och jag tänker, funderar. Är det något som jag sagt? Gjort...?

Fan. Att försöka utan resultat är inget kul. Ska sluta med det. Tror det känns bättre då.


Nog med funderingar, finns ju saker som funkar också. Har ett tjockt seminarie häfte att ta mig igenom innan jag somnar ikväll, för att sedan rå-plugga imorn. Som jag sagt tidigare är inte riktigt det biologiska i detta ämne min starka sida, när jag skulle montera ihop en hjärna satte jag nog alla delar fel som gick att sätta fel. Hur ska detta gå?

För övrigt verkar det vara trevliga människor, intressant fortsättning på kursen. Göteborg börjar bli kallare, och blåsigare, och jag fasar för "vintern" som alla Göteborgare pratar om. Vintern utan snö, men som tar emot alt regn och rusk som Sverige får. Som en enda lång outhärdig höst, med enorm blåst och paraplyer som går sönder. Tur i alla fall att man bor i en ljus och varm lägenhet =) Så vi överlever nog. Eftersom jag endast läser 100% nu, så hinner jag även att träna. Vardagen börjar bli som vanligt, och jag trivs.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hej babe. Ne det blir inget Norge, inte nu i alla fall. Har fått lägenhet :) En liten 1:a med balkong, 31 kvadrat är den och hyran är på 2500:-/mån. Ligger uppe på smedjegatan, samma hus som mamma haha. Så nu är det bara jobba som saknas. Typ ingen som anställer nu, alla vill ha folk i november och över jul. Så vi får se vad som händer, nåt ska jag nog lyckas skaka fram. Tror det var de där dagarna med dig och Fia och massa Sex & the City som fick mig att inse att det skulle faktiskt vara skönt att vara hemma ett tag, ha tjejerna nära (visserligen typ närmre till dig & borås från Norge, men nu är vi i samma land åtminstone) Så ja, samma dag jag bestämde mig för att stanna gick jag till Nautilus, haha. Känns gör skönt, har faktiskt längtat efter lite vardag jag med :) Kram

2008-09-18 @ 10:40:11
URL: http://itchyfeetbysofi.blogspot.com
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-18 @ 10:45:18
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0