HELT rätt!

Psykologin är så otroligt intressant, och även om jag aldrig kommer att komma in på programmet (våra SYO har bett oss glömma det, 20,0, ingen annan genväg, och läsa upp betyg är dött race efter VT09). Det finns massa andra vägar och det känns äntligen som jag bestämt mig. Inte vad jag ska bli, men inom vilket område. Jag ska jobba med psykologi!

Efter att jag skrev klart min hemtenta idag, så belönade jag mig med lite shopping. Helt vansinne. Jag hittade säkert 10 väskor som jag blev olyckligt kär i, några stövlar, jackor, mysiga tröjor, klänningar osv. Jag köpte alltför mycket (självklart inte allt som nämndes innan), och har lagt undan alltför mycket till imorn. Jag hoppades Timmy skulle tycka något var fult, så jag kunde lämna tillbaka det... men icke. Suck. Imorn kommer Sofi och vi ska gå lite på stan, och det är klart; man blir ju super lycklig av att shoppa! Men det är jobbigt när man blir olyckligt kär.... och CSN inte räcker till. I know - I lands problem, men jag tror jag ska forska om vilka psykologiska faktorer som gör att man får lycko-rus av att shoppa kläder... =) De kan t o m ligga i garderoben och man är lycklig. 


Igår och idag tränade jag, för första gången på säkert en månad (ordentligt iaf). Och herre gud vad man tappar fort, känns som jag har NOLL kondition, och trodde seriöst att jag skulle bryta ihop både igår och idag. Antingen så var det världens jobbigaste intervall pass (det hårdaste jag gått på iaf...) och hemskt tempo på Combaten, eller så har jag blivit allmänt otränad.

Nu är jag motiverad för nya dag. Borneo nästa =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0