Tips på hur man kan spendera en lördag,

Nåt måste jag ju skylla på. Kanske gjorde sömnpillret jag tog inatt mig dåsig? Eller var det pizzan till lunch som gjorde mig trött andra halvan? Är jag kanske sjuk? Omotiverad? Eller kan det vara så illa, helt enkelt, att jag bara är rätt dålig?

Tyvärr har jag nog inget att skylla på, visst har jag gäspat mig igenom halv da'n, men... jag är helt enkelt inte tillräckligt snabbtänkt. Högskoleprovet var hemskt. Det var andra och sista gången jag gjorde det. Uppgifterna i sig är egentligen inte svåra, jag behöver bara mer tid. Jag blir så stressad och ofokuserad - inte alls min grej.

Bara att acceptera, utan undanförklaringar eller förbehåll: Jag är sämst på högskoleprov!

Hoppas ni andra har haft en mer givande och rolig lördag...=) Jag är slut!
Nu blir det istället Taco-kväll och Sex and the city!

4382530.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0