Nu får det bära eller brista.

Har inte orkat plugga idag, inte alls. Jag tror jag raderar saker ur minnet om jag läser det igen. Nu hoppas jag att jag kan plocka fram allt till i morgon istället. Tenta, Tenta, Tenta. 

Efter det tar jag tåget hem, ska fira folk i helgen. Pappa och Johan fyller år, och Timmys mamma. Blir antagligen en hel del kakor, och kanske utgång en kväll? För det brukar ju bli nyttigt.... 

Jag har tyckt denna del av kursen varit jobbig, men det ryktas om en ännu värre del nästa halva. Jag vet inte om det är jag, eller om det verkligen är så mycket. Visserligen vill jag ha höga betyg, men ändå - det är massor! I alla fall om man tänker på heldagar (9-16) med föreläsningar, åtminstone 4 dagar i veckan, sen en vråltjock bok att läsa kvällar, plus häften, artiklar, seminarier osv. Jag börjar bara fundera på om det är "jag"? Som tycker att det är mycket, nja.... de flesta i klassen gör no det.

Snart måste jag söka inför vårterminen. Har lätt panik. Enda stället med chans att komma in är Umeå, kul? Inte alls. 100 mil hemifrån, och T lär ju inte följa med. Visst, med flyg går de väl, men neeee.... jag trivs i Göteborg. Det innebär att jag måste vänta till TIDIGAST näsa höst? Och kämpa som en idiot för det...? Ahh....

Nog ventilerat för ikväll. Ses Norrköping imorn! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: hihi va gulig du är.. det är super mysigt, och klart att du också är där någon dag. Men du satsar ju på en bra utbildning först och det är ju kanon bra!!



hoppas du får en jätte bra helg!!



kram

2008-10-03 @ 09:44:17
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0