"Jag skiter i't!"

Det har börjat bli mitt nya motto. Och det är SÅ skönt!

När jag fick för mig att läsa 200% i början av terminen, var det så jävla skönt att ge upp och få sitt liv tillbaka. Endast läsa 100%, extrajobba och ta tid med vänner och träning. Nu fick jag för mig att som sagt läsa upp 3 stora omfattande kurser, högskoleprov, 100% universitetsstudier och extrajobb. Inget liv, jag längtar ju t o m för att få göra något så IQ befriande som att tvätta! Slippa tänka! Laga mat eller handla, så himla skönt!

Så nu SKITER jag i allt. Jag ska och träna nu, med Nina, som jag inte gjort på 100 år. Jag kommer inte in i vår, men då kanske jag kan hälsa på Sofi i London? Åka till Indien för besparningarna och jobba extra? Blir skit bra! Inget plugg nästa termin, dock problem med lägenheten och så.... men det tar vi sen!! =)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vet du, jag tycker det låter bra. Inte bara av det egoistiska skälet att du skulle komma hit ;) Utan för att det låter som att du skulle må mycket bättre! Jag vet att man som vattuman vill att allt ska hända på en gång, helst igår, men jag tror att har man ett mål som man är så fokuserad på som du är så når man dit ändå, och ibland kan det vara bra att låta det ta lite längre tid och hinna leva lite på vägen dit :) Så ta ett djupt andetag och njut lite extra av livet, det är du värd!! kram kram

2008-10-23 @ 13:01:42
URL: http://itchyfeetbysofi.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skönt Anna, vad glad du låter och det smittar av sig :) Allt ordnar sig ändå, för som sofi skriver, så fokuserad, motiverad och målmedveten som du är kommer du komma dit du vill! Hörde av becca att du tänkte att kim och jag ev kunde komma till dig om några veckor, den helgen innan becca fyller? lät som en bra idé tycker ja :) hörde dock att kim inte kunde men vi får prata om de där, ringer dig imorn tror ja :) nu ska ja sova, pluggat mest hela dagen... Sov gott anna och hoppas du sover bättre nu, det tror ja du gör inatt iaf, för du låter befriad vilket jag tror gör susen för sömnen! ännu en gång, ditt inlägg smittade av sig, glad jag blev, behövde jag idag! Kram

2008-10-23 @ 22:59:20
URL: http://byannaviktoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0