Banken kan ju ändå gå i konkurs imorn, lika bra att göra av med allt?!

Vad ska man göra? I just fell deeply inlove.

Dagen har hittills varit underbar, med ett litet stänk av ångest. Kom igår hem till Norrköping, hade lite kvalitetstid med min kära mor, och sen intressanta diskussioner med min kära far. Denna dag började med en lång härlig skogspromenad med min kära hund, för att sedan åka till Linköping med pappa och Johan, men bara köpa outfit till pappa, som födelsedagspresent. Men, så slutade det ju inte. Jag råka springa på en lovely skinn jacka, som jag bara inte kunde säga nej till. Särskilt inte när Johan kunde utnyttja sitt Varner-kort en sista gång. Sedan blev det lite H&M krafs, lite smink, accesoaerer osv.....  Ruinerad student, men lycklig =)

Och kvällen kommer bara bli ännu bättre! Snart ska jag träffa tjejerna och dricka vin, och jag ser fram emot det något alldeles extra! Vet inte varför =) Dock har ju Sofi fått sitt lilla ryck igen, och drar till London på söndag! Förstår henne fullt ut, känner även igen mig lite =) Att ändra inriktning varannan minut. Så det ska va!

Och imorn hoppas jag på lite Norrköpings-utgång, var på tok för länge sen! Sen är det ju alla dessa firanden, Pappa, Johan och Timmys mamma fyller. Kakor, tårtor och släkt. Helgen kommer springa iväg, får helt enkelt se till att utnyttja minutrarna här, ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaja, skratta då =) Men fin var den! Ja Micka har gjort allt. Men någon blogg har hon inte själv =) Ses ikväll! Längtar

2008-10-04 @ 11:18:19
URL: http://sofiaborg.webblogg.se/
Postat av: Anna

Tack för igår, så roligt att ses!! Hoppas du får en bra dag med alla kalas så ses vi ikväll igen :-) kram

2008-10-04 @ 12:48:30
URL: http://byannaviktoria.blogspot.com
Postat av: kim

hej hopp! Kul att träffa dig i helgen, synd att det vart så kort bara! Hoppas att ni hade kul i lördags och att det blev riktigt sent!:-) kram kram

2008-10-05 @ 21:34:43
URL: http://kimnetzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0